PROGRAMMI „GARANTII PLUSS” EESKIRJAD

§1. Üldsätted

  1. Käesolevad eeskirjad määravad kindlaks programmi „Garantii PLUSS” (edaspidi: Programm) toimimise tingimused, mida pakub ettevõte 7SUN Paweł Sternal
    ul. Wojska Polskiego 8
    41-208 Sosnowiec
    NIP: 644-325-86-02
    REGON: 384626742
    edaspidi Garant.
  2. Programm „Garantii PLUSS” on Garandilt ostetud seadmete laiendatud kaitsevorm, mille eesmärk on tagada klientidele ja investoritele suurem turvalisus, tõhusam hooldusteenindus ning päikeseenergia­paigaldiste töö järjepidevus.
  3. Programm hõlmab üksnes invertereid võimsusega kuni 20 kW ja energiasalvesteid mahutavusega kuni 10 kWh, mis on ostetud Garantilt alates 17. oktoobrist 2025, tingimusel et on täidetud käesolevates eeskirjades sätestatud nõuded.
  4. Programmiga liitumine toimub automaatselt seadme ostmise hetkel, nagu on kirjeldatud lõikes 3, eeldusel, et arvel on eraldi märgitud rida „Garantii PLUSS”.

§2. Kaitse ulatus

  1. Programm „Garantii PLUSS” tagab:
    1. Garanteeritud seadme (inverteri või energiasalvesti) vahetuse uue seadme vastu,
      juhul kui rike ei ole 7 päeva jooksul alates rikketeate esitamisest võimalik kõrvaldada distantsdiagnostika ja -hoolduse teel.
    2. Seadme vahetamine toimub Garandi laos saadaolevate seadmete arvelt.
      Kui identne mudel ei ole saadaval, võib Garant – pärast eelnevat kooskõlastamist kliendiga – tarnida seadme mitte halvemate tehniliste näitajatega.
    3. Kui klient ei nõustu vahetusega teise mudeli vastu, võib Garant pakkuda remondi ajaks asendusseadet.
    4. Garantii loovutamist – võimalust kanda Programmist tulenevad õigused üle lõppinvestorile, sh ka juhul, kui paigaldaja tegevus lõpetatakse või peatatakse.
    5. Täiendavat taas­kindlustuslikku kaitset, mida osutab otseselt Garant, tegutsedes sisemise garantiandjana, kes on sõltumatu seadme tootjast.
  2. Programmi raames antav kaitse on suunatud investori huvide tagamisele ettenägematute sündmuste korral, eriti tootja hoolduse kättesaamatuse või paigaldaja tegevuse lõpetamise puhul.

§3. Osalemise tingimused

  1. Programm hõlmab üksnes seadmeid, mis on:
    • ostetud Garandi müügiplatvormil kehtiva hinnaga (ilma täiendavate individuaalsete hinnaläbirääkimisteta),
    • mille müügiarvel on selgelt märgitud rida „Garantii PLUSS”,
    • mis vastavad § 1 lõikes 3 sätestatud tehnilistele nõuetele.
  2. Vahetus või remont Programmi raames on võimalik üksnes ükskõik millises vormis esitatud hooldusteate (e-posti, telefoni või kirjaliku teate) alusel, mis sisaldab:
    • seadme seerianumbrit,
    • ostukuupäeva,
    • lühikest rikke kirjelduse.
  3. Teate võib esitada:
    • e-posti teel aadressil: complaints@7sun.eu,
    • või telefoni teel numbril: +48 534 991 991.
  4. Seadme vahetuse või tagastuse korral on klient kohustatud saatma seadme originaalpakendis koos kogu komplekteeritud lisavarustusega.
  5. „Garantii PLUSS” kaitse kehtib:
    • 24 kuud alates seadme müügikuupäevast,
    • võimalusega lisada veel 2 kuud, mis on ette nähtud paigaldamiseks investori juures.
      Kaitse algab paigaldise käivitamise kuupäevast, kuid mitte hiljem kui 2 kuu möödumisel müügikuupäevast.
      Seadme tööle hakkamist tõendatakse paigaldustööde üleandmise-vastuvõtuaktiga või tootja jälgimissüsteemis rakenduse kaudu registreeritud käivitamisega.

§4. Menetluse kord

  1. Pärast teate saamist teostab Garant esmase kontrolli ja püüab lahendada probleemi distantsilt.
  2. Kui rike ei ole kõrvaldatud 7 päeva jooksul alates teate kuupäevast, käivitab Garant seadme vahetamise protseduuri.
  3. Asendusseade tarnitakse Garandi kehtivast laovarusidust ning vigane seade tuleb tagastada 7 päeva jooksul pärast uue seadme kättesaamist.
  4. Kui seade ei vasta vahetuse tingimustele (näiteks kasutaja süül tekkinud mehaanilised kahjustused), on Garantil õigus nõuda kliendilt transpordi- ja ekspertiisikulude hüvitamist.

§5. Vastutuse välistused

  1. Programm „Garantii PLUSS” ei hõlma:
    • kahjusid, mis on tekkinud valest paigaldusest, kasutamisest vastuolus kasutusjuhendiga või volitamata isikute sekkumisest,
    • mehaanilisi kahjustusi, üleujutusi, ülepingeid või muid juhuslikke sündmusi, mis ei ole seotud seadme veaga,
    • seadme demonteerimise ja uuesti paigaldamise kulusid paigalduse asukohas,
    • seadmeid, mille seerianumber on eemaldatud, muudetud või muutunud loetamatuks.
  2. Programm ei kujuta endast tootja garantii laiendamist, vaid on Garandi poolt osutatav eraldiseisev hooldusteenus tema enda taas­kindlustussüsteemi raames.

§6. Isikuandmete kaitse sätete (GDPR) kohta

  1. Programmis osalejate isikuandmete vastutav töötleja on 7SUN Paweł Sternal, ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec.
  2. Isikuandmeid töödeldakse järgmistel eesmärkidel:
    • teadete menetlemine ja hooldusteenuste osutamine Programmi raames,
    • kliendiga kontakti pidamine garantiiteeninduse osas,
    • õigus- ja raamatupidamiskohustuste täitmine, mis tulenevad ettevõtlustegevusest.
  3. Andmete töötlemise õiguslik alus on GDPR-i artikli 6 lõike 1 punktid b ja c – lepingu täitmine ja vastutava töötleja seadusjärgne kohustus.
  4. Andmeid võidakse edastada Garandiga koostööd tegevatele üksustele, kes osutavad hooldus- või logistikateenuseid, ulatuses, mis on vajalik teenuse osutamiseks.
  5. Andmeid säilitatakse ajavahemiku jooksul, mis on vajalik Programmi elluviimiseks, samuti perioodi jooksul, mis tuleneb raamatupidamise ja nõuete aegumistähtaegu reguleerivatest õigusaktidest.
  6. Igal isikul on õigus tutvuda oma andmetega, taotleda nende parandamist, töötlemise piiramist, andmete ülekantavust ja andmete kustutamist seaduses ette nähtud juhtudel.
  7. Kõik päringud isikuandmete töötlemise kohta võib saata e-posti aadressile: rodo@7sun.eu.
  8. Programmi osalejal on õigus esitada kaebus isikuandmete kaitse järelevalveasutusele (UODO).

§7. Lõppsätted

  1. Programm „Garantii PLUSS” kehtib Euroopa Liidu territooriumil, sealhulgas eelkõige Poola Vabariigi territooriumil.
  2. Programmis osalemine ei nõua eraldi registreerimist – tingimuseks on § 3 sätestatud nõuete täitmine.
  3. Garant jätab endale õiguse muuta käesolevaid eeskirju, kusjuures muudatused ei mõjuta nende klientide õigusi, kes on teinud ostu enne muudatuste jõustumist.
  4. Käesolevates eeskirjades reguleerimata küsimustes kohaldatakse Poola õiguse sätteid, eelkõige tsiviilseadustikku.
  5. Kõik Programmi täitmisest tulenevad vaidlused lahendatakse Garandi asukoha järgselt pädevates kohtutes.
  6. Eeskirjad jõustuvad 17. oktoobril 2025.