Avaldamise kuupäev: 01.06.2025
I. Üldsätted
- Käesolevad tingimused määravad kindlaks üldtingimused, elektrooniliste teenuste osutamise viisi ning internetipoe www.7sun.eu (edaspidi “Pood”) kaudu läbi viidava müügi tingimused. Poodi haldab Paweł Sternal, kes tegutseb ettevõtjana 7SUN Paweł Sternal nime all ja on registreeritud Poola Keskregistris ning Ettevõtlusteabes (CEIDG), mida haldab Poola Majandusminister, asukohaga ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec, NIP 6443163595, REGON 240990583, BDO 000495026 (edaspidi “Müüja”).
- Müüejaga saab ühendust võttes:
- E-posti teel: orders@7sun.eu
- Telefonitsi: +48 534 991 991
- Tingimused on pidevalt kättesaadavad veebisaidil www.7sun.eu viisil, mis võimaldab nende hankimist, taasesitamist ja salvestamist mis tahes ajal.
- Müüja teavitab, et elektrooniliste teenuste kasutamine võib sisaldada riske, sealhulgas pahavara sisenemine kliendi IT-süsteemi või kliendi andmete volitamata pääs ja muutmine. Selle ärahoidmiseks soovitatakse kliendil kasutada asjakohaseid tehnilisi meetmeid, nagu viirusetõrjeprogrammid ja tulemüür.
- Müüja tagab, et kõik tooted, mida pakutakse Poes, vastavad Euroopa Liidus kehtivatele toodete ohutusnõuetele, sealhulgas Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrusele (EL) 2023/988, mis käsitleb üldist tooteohutust (GPSR). Müüja tagab, et kõik tooted on tavapärastes või ettenähtavates kasutustingimustes tarbijatele ohutud.
- Müüja kohustub järgima Eesti Vabariigi elektroonilise side seadust (Elektroonilise side seadus, RT I, 2004, 87, 593) ning tarbijakaitseseadust (Tarbijakaitseseadus, RT I, 2007, 4, 17) elektrooniliste teadete edastamisel klientidele ning andmete salvestamisel või neile juurdepääsu korraldamisel klientide seadmetes.
- Nende tingimuste aktsepteerimine tähendab nõusolekut saada arveid ja muid dokumente, sealhulgas parandusdokumente, elektroonselt kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.
- Registreerimine Poes ja ostude sooritamine on saadaval ainult äriüksustele. Pood ei paku teenuseid tarbijatele (B2C).
II. Määratlused
Käesolevas tingimuste dokumendis kasutatud terminid tähendavad:
- Tööpäevad – esmaspäevast reedeni, välja arvatud riiklikud pühapäevad;
- Klient – äriüksus vastavalt asjakohastele õigusaktidele, välja arvatud üksikettevõtjad, kelle jaoks elektroonilise teenuse leping või müügileping ei ole otseselt seotud nende majandustegevusega või on väikese tähtsusega ning ei moodusta nende peamist erialast tegevust;
- Võlaõigusseadus – Eesti Vabariigis kehtiv tsiviilõigus;
- Konto – kliendile eraldatud poe osa, mille kaudu saab klient teostada kindlaid toiminguid;
- Tarbijad – füüsilised isikud, kes tegutsevad eesmärkidel, mis ei ole otseselt seotud nende äritegevuse, kaubanduse, käsitöö või kutsetegevusega;
- Veoteenuse pakkuja – üksus, kes toimetab kohale kliendi tellitud kaubad;
- Tingimused – käesolev dokument;
- Kaup – poes kuvatud tooted, mille kirjeldus on saadaval iga toote juures;
- Müügileping – müüja ja kliendi vahel sõlmitud kaubamüügileping tsiviilõiguse alusel;
- Teenused – müüja poolt elektrooniliselt osutatavad teenused;
- Tellimus – kliendi tahteavaldus, mille eesmärk on otseselt sõlmida müügileping, määrates kindlaks kauba liigi ja koguse.
III. Poe kasutamise reeglid
- Poe kasutamine on võimalik juhul, kui täidetakse minimaalsed tehnilised nõuded:
- Arvuti või mobiilseade internetiühendusega,
- Juurdepääs e-posti aadressile,
- Kaasaegne veebibrauser koos lubatud küpsiste ja JavaScripti toega.
- Klient on kohustatud:
- Mitte postitama ebaseaduslikku sisu,
- Kasutama poodi viisil, mis ei häiri selle toimimist,
- Mitte saatma soovimatuid ärilisi teadeteid (rämpspost),
- Austama teiste klientide ja müüja õigusi,
- Kasutama poodi vastavalt kehtivatele õigusaktidele ja internetikasutuse reeglitele,
- Hoidma konfidentsiaalsena hinnad ja ärilised tingimused, mis on platvormil kuvatud.
IV. Teenused
- Müüja võimaldab tasuta teenuste kasutamist 24/7.
- Konto registreerimine Poes toimub registreerimisvormi täitmise ja kinnitamise kaudu. Konto haldamise leping sõlmitakse tähtajatult ning kliendil on õigus see igal ajal lõpetada.
- Klient võib anda nõusoleku müüjalt äriliste teadete (sh turundussisu) saamiseks elektrooniliste sidevahendite kaudu, sealhulgas telekommunikatsiooniseadmete või automaatse helistamissüsteemi abil, ainult juhul, kui klient on selleks andnud selgesõnalise ja vabatahtliku nõusoleku. Selliste teadete saatmine ilma nõusolekuta on keelatud vastavalt elektroonilise side seaduse sätetele.
- Klient võib igal ajal loobuda äriliste teadete saamisest. Nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta enne selle tühistamist tehtud toimingute seaduslikkust.
- Müüja võib pakkuda muid teenuseid (nt uudiskiri, toodete võrdlus, hinnapäringud) vastavalt poe veebilehel esitatud kirjeldusele.
- Kui klient rikub tingimusi, võib müüja lõpetada teenuse osutamise 14-päevase etteteatamisega pärast eelnevat hoiatust.
V. Müügilepingu sõlmimise protseduur
- Poe veebilehel esitatud kauba kirjeldused, parameetrid ja hinnad on kutse lepinguks vastavalt Eesti Vabariigi võlaõigusseadusele.
- Kõik tooted on uued, turule seaduslikult viidud ja vastavad EL ohutusnõuetele, sealhulgas GPSR-le.
- Tellimuse esitamise eelduseks on aktiivne e-posti aadress, konto olemasolu ja sisselogimine.
- Tellimuse esitamine poe veebivormi kaudu on ostu-müügilepingu pakkumine. Leping loetakse sõlmituks, kui müüja kinnitab tellimuse kliendi e-posti aadressile.
- Tellimusi saab esitada ka telefoni või e-posti teel müüja kodulehel määratud tööaegadel, andes teada kauba nimetuse, koguse, tarneviisi ja makseviisi.
- Müüjal on õigus keelduda tellimuse täitmisest erandjuhtudel, teavitades sellest klienti.
- Müüjal on õigus lepingust osaliselt või täielikult taganeda enne kauba üleandmist transporditeenuse pakkujale, teavitades klienti.
VI. Kohaletoimetamine
- Tarnetähtaeg sõltub tellitud toote tüübist ja valitud kohaletoimetamisviisist, sealhulgas saadetise gabariitidest, vastavalt vedaja teenusetingimustele.
- Müüja teeb kõik endast oleneva, et toimetada saadetis viivitamatult vedajale. Tarnetähtaeg võib siiski muutuda põhjustel, mis ei sõltu Müüjast, eriti vedaja põhjustatud viivituste tõttu.
- Ebatüüpiliste saadetiste (suurte või mittestandardsete) puhul võib kohaletoimetamise aeg pikeneda vastavalt vedaja tingimustele.
- Kauba kohaletoimetamine on tasuline vastavalt tellimuse tingimustele.
- Kauba kohaletoimetamine hõlmab Eesti Vabariigi territooriumi, Euroopa Liidu ala, Šveitsi ja Ukrainat.Kaup saadetakse kliendi määratud aadressile.
- Kauba vastuvõtmisel on klient kohustatud kontrollima selle seisukorda ja vajadusel koostama kahjuaruande.
- Müüja ei vastuta transporditeenuse pakkuja tegevuse ega kliendi esitatud valeandmete tagajärgede eest.
- Kui klient ei võta kaupa vastu, võib see kaasa tuua lisakulud ning lepingu viivitamatu lõpetamise.
- Isiklikul kättesaamisel peab klient esitama isikut tõendava dokumendi (ID-kaardi või passi).
VII. GPS-seade
- Müüja võib teatud kaupadesse paigaldada GPS-seadme varguse või kaotsimineku vältimiseks transpordi ajal.
- GPS-andmeid töödeldakse vastavalt EL-i andmekaitsemäärusele (GDPR) ning ainult kauba kohaletoimetamise jälgimise eesmärgil.
- Pärast kauba kohaletoimetamist on klient kohustatud tagastama GPS-seadme müüjale. Seadme tagastamata jätmine või kahjustamine toob kaasa 100 EUR suuruse hüvitise.
VIII. Hinnad ja makseviisid
- Hinnad on esitatud eurodes.
- Saadaolevad makseviisid hõlmavad pangaülekannet, järelmaksu ning ettevõtete puhul ka krediidimakset.
- Müüjal on õigus keelduda krediidimakse võimaldamisest või muuta selle tingimusi.
- Maksete hilinemine võib kaasa tuua tellimuste täitmise peatamise või lepingust taganemise.
IX. Vastutus defektide ja tooteohutuse eest
- Müüja tagab kaupade ohutuse ja vastavuse kehtivatele eeskirjadele, sealhulgas GPSR-ile.
- Müüja ei vastuta müüdud toodete füüsiliste või õiguslike puuduste eest B2B-suhtes.
- Müüja ei vastuta kahjude eest, mis on tekkinud kaupade ebaõigest kasutamisest vastuolus juhistega.
- Vastutuse piirangud ei kehti surma, kehavigastuse või kahju korral, mis on põhjustatud tahtlikult või raske hooletuse tõttu.
X. Elektrooniliste teenuste kaebused
- Poe või teenuste toimimisega seotud kaebusi saab esitada kirjalikult aadressile: 7SUN Paweł Sternal, ul. Wiejska 49, 41-253 Czeladź, e-post: orders@7sun.eu, tel.: +48 534 991 991.
- Kaebus peab sisaldama kliendi andmeid ja probleemi kirjeldust.
- Müüja vaatab kaebuse läbi 14 päeva jooksul.
XI. Garantii ja seadusjärgsed õigused
- Mõned kaubad võivad olla kaetud tootja garantiiga; vastav teave on toodud kauba kirjelduses.
- Tootja garantii ei piira tarbijate seadusjärgseid õigusi.
- Müüja vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest vastavalt kehtivatele õigusnormidele.
XII. Intellektuaalomand
- Klient ei tohi kasutada Müüja kaubamärke ilma Müüja loata.
- Müüja poolt esitatud materjalid on tema omand ja neid ei tohi muuta ilma Müüja loata.
- Kui Klient edastab oma logo Müüjale, annab ta Müüjale tasuta mitteeksklusiivse litsentsi selle kasutamiseks äritegevuse eesmärkidel.
XIII. Isikuandmete kaitse
- Isikuandmeid töödeldakse vastavalt GDPR-ile ja Privaatsuspoliitikale.
- Kliendil on õigus juurdepääsule, parandamisele, kustutamisele ja muudele GDPR-ist tulenevatele õigustele.
- Müüja on määranud andmekaitseinspektoriks (DPO) Gabriel Gatner. Kui teil on küsimusi seoses isikuandmete töötlemise või privaatsusõiguste teostamisega, võtke palun ühendust andmekaitseinspektoriga:
- Telefonitsi: +48 600 639 459
- E-posti teel: rodo@kancelaria-gatner.pl
XIV. Küpsised ja andmete salvestamise tehnoloogia
- Pood kasutab küpsiseid ja muid tehnoloogiaid teenuste osutamiseks ja kvaliteedi parandamiseks vastavalt Eesti elektroonilise side seaduse § 102-le.
- Klienti teavitatakse küpsiste kasutamisest ja neil on võimalus määrata nende kasutamise tingimusi seadme või teenuse seadetes.
- Küpsiste keelamine võib piirata teatud funktsioonide kasutamist Poes.
- Salvestatud andmed ei muuda kliendi seadet ega tarkvara.
- Täiendav teave küpsiste kohta on saadaval Privaatsuspoliitikas ja Küpsiste poliitikas.
XV. Tooteohutus ja tagasikutsumise protseduurid
- Müüja jälgib turule lastud kaupade ohutust ja võtab kiiresti meetmeid ohtude korral, sealhulgas teavitades pädevaid asutusi ja vajadusel tagasi kutsudes.
- Tagasikutsumise korral teavitab Müüja kliente ning pakub vajalikke lahendusi, näiteks parandust, vahetust või raha tagastamist.
XVI. Tootjate ja vastutavate isikute andmete kättesaadavus
- Müüja informeerib, et kaupade tootjate ning EL-i vastutavate isikute andmeid saab taotleda ametliku päringu alusel.
XVII. Lepingust taganemise sätted
- Käesolevad müügitingimused kehtivad üksnes tehingutele, mis sõlmitakse ettevõtjate vahel, st isikute vahel, kes tegutsevad oma majandus- või kutsetegevuse raames.
- Kuna leping sõlmitakse kahe ettevõtja vahel, ei kohaldata tarbijakaitseseaduse (Tarbijakaitseseadus, RT I, 2004, 13, 86) ega võlaõigusseaduse (VÕS) sätteid, mis käsitlevad tarbijate õigust lepingust taganeda (eelkõige VÕS § 56 ja § 62).
- Lepinguosalised lepivad selgesõnaliselt kokku, et kumbki pool ei saa tugineda tarbijale ette nähtud taganemisõigusele.
- Tellija kinnitab, et sõlmib lepingu üksnes oma ettevõtlustegevuse raames ning on teadlik, et tal puudub õigus lepingust taganeda.
XVIII. Lõppsätted
- Klient on kohustatud teavitama aadressi ja volituste muudatustest. Teavitamata jätmine võib kaasa tuua dokumentide edastamise viimasele teadaolevale aadressile.
- Poe intellektuaalne omand, sealhulgas autoriõigused ja majanduslikud õigused, kuuluvad Müüjale.
- Kui mõni tingimuste säte osutub kehtetuks, ei mõjuta see ülejäänud tingimuste kehtivust.
- Kõik vaidlused Müüja ja Kliendi vahel lahendatakse Eesti õigusaktide alusel ning Eesti kohtutes.
- Tingimusi võidakse muuta. Muudatused jõustuvad nende avaldamise hetkest ning ei mõjuta enne muudatust esitatud tellimusi.
- Need tingimused ei piira tarbijate seadusest tulenevaid õigusi.
Kaupluse eeskirjad kehtivad kuni 31.05.2025:
